Google Marketing Platform -

jaunas iespējas biznesam
Rīga
23. maijs 2019, 10:00
Organizatori

Par pasākumu

23. maijā aicinām Jūs piedalīties konferencē "Google Marketing Platform: jaunas iespējas biznesam". Pasākumā runāsim par Google Marketing Platform praktiskas izmantošanas iespējām un risinājumiem. Tiks sniegtas atbildes par to kā efektīvi veidot mediju reklāmas un analītikas stratēģijas, kā pareizi izmērīt reklāmas kampaņu efektivitāti, balstoties uz dažādu nozaru piemēriem un veiksmes stāstiem.



Projekts Performance360 tika izveidots ar mērķi apvienot cilvēkus, kuri interesējas par performance pieeju digitālajā mārketingā, ir šīs jomas entuziasti. Projekta ietvaros mēs apspriedīsim pēdējos svarīgākos jaunumus, aktuālās ziņas, labākos pieredzes stāstus un nozares līderu viedokļus.
Mūsu eksperti
Valērija Lopireva
Veiksmīga reklāmas stratēģiju izveides un ieviešanas pieredze lielākajos finanšu nozares, FMCG (retail), tūrisma un citu nozaru uzņēmumos.
Veronika Baj
Programmatic advertising izvietojumu eksperte un sertificēta Google Programmatic Ads produktu speciāliste.
Ir izstrādājusi un realizējusi vairāk par 100 reklāmas kampaņu ar kopējo reklāmas budžetu virs 10 miljoniem eiro.

Leonīds Jenovs
Digitālā mārketinga analītikas profesionālis un sertificēts Google Analytics 360 speciālists. Vairāk kā 5 gadu pieredze dažādas sarežģītības analītikas risinājumu izstrādē un ieviešanā.
Viktorija Ozdjon
Video un mediju reklāmas plānošanas eksperte. Sadarbojas ar tādiem pasaules mēroga zīmoliem to mediju reklāmu realizācijā kā Samsung, Mazda, Aeroflot un citi.
Programma
Ceturtdien, 23.maijs
09:30 – 10:00
09:30 – 10:00
Reģistrācija
10:00 – 10:10
10:00 – 10:10
Atklāšana
Velta Mestere, RealWeb Latvia SIA valdes locekle, pasākuma organizators
10:10 – 10:40
10:10 – 10:40
Mediju reklāma un analītika: stratēģijas veidošanas pamati
Valērija Lopireva, veiksmīga reklāmas stratēģiju izveides un ieviešanas pieredze lielākajos finanšu nozares, FMCG (retail), tūrisma un citu nozaru uzņēmumos.

Eksperte dalīsies pieredzē, kā veiksmīgi īstenot un sasniegt Jūsu biznesa mērķus, izmantojot Google Marketing Platformas iespējas.
10:40-11:10
10:40-11:10
Display&Video 360 un Google Ads atšķirības: ko tas nozīmē praksē
Veronika Baj, Programmatic advertising izvietojumu eksperte un sertificēta Google Programmatic Ads produktu speciāliste. Ir izstrādājusi un realizējusi vairāk par 100 reklāmas kampaņu ar kopējo reklāmas budžetu virs 10 miljoniem eiro.

Veronika stāstīs un skaidros kā Display&Video 360 spēj paaugstināt reklāmas efektivitāti, balstoties uz dažādu nozaru uzņēmumu pieredzi.
11:10-11:40
11:10-11:40
Display&Video 360 pielietošana praksē kopā ar Google Analytics 360
Leonīds Jenovs, Digitālā mārketinga analītikas profesionālis un sertificēts Google Analytics 360 speciālists. Vairāk kā 5 gadu pieredze dažādas sarežģītības analītikas risinājumu izstrādē un ieviešanā.

Leonīds stāstīs par jaunumiem web-analītikas tirgū, par to, kādus ieguvumus tie sniedz reklāmdevējiem un arī kā šie jaunumi spēj uzlabot uzņēmumu ikdienas darba procesus.
11:40-12:10
11:40-12:10
Labākie piemēri darbā ar Youtube un Google mediju reklāmas izvietojumiem
Viktorija Ozdjon, video un mediju reklāmas plānošanas eksperte. Sadarbojas ar tādiem pasaules mēroga zīmoliem to mediju reklāmu realizācijā kā Samsung, Mazda, Aeroflot un citi.

Viktorija Jums parādīs reālus mediju un video reklāmas piemērus, kuri Jums palīdzēs turpmākā efektīvu reklāmas kampaņu veidošanā.
12:10 – 12:30
12:10 – 12:30
Kafijas pauze
Visi ieņēmumi no biļešu pārdošanas tiks ziedoti ZIEDOT.LV labdarības projektam "Mazo sirsniņu cerības"
Aicinām studentus kā nākamo mārketinga paaudzi piedalīties un kopīgi veidot industrijas nākotni. Ja Tu esi viens no mums, reģistrējies konferencei jau tagad.
Riga Islande Hotel
Kipsalas str. 2, Riga, LV - 1048, Latvia

Made on
Tilda